1. LawnPaul's Avatar
    Take a look at the 37 second mark in this ad for a red bull app. Its a flash of a cyan 920.

    YouTube - Broadcast Yourself.

    Here is an image of the phone, if you don't want to watch the video.
    http://cdn3.sbnation.com/entry_photo...xtra_large.jpg
    Villain and Gergolos like this.
    09-17-2012 03:34 PM
  2. Big Supes's Avatar
    Is that not an 820?
    09-17-2012 03:35 PM
  3. LawnPaul's Avatar
    Is that not an 820?
    nope, look at tue image again, the glass is curved and goes straight into the phone's body. The 820 is flat and meets a ridge, much like the L900
    09-17-2012 03:42 PM
  4. Gergolos's Avatar
    Wow dude! Wtf? How did you even see this^^

    I think you might be right on this one! I can't imagine Nokia doing something like that without wanting it...

    If it's true: it's some kind of nice hint :)

    cyan 920 is a nobrainer in my opinion...
    09-17-2012 04:13 PM
  5. Big Supes's Avatar
    nope, look at tue image again, the glass is curved and goes straight into the phone's body. The 820 is flat and meets a ridge, much like the L900
    Hmmmm... I really hope you're right, and this comes to light. Cyan rocks.
    09-17-2012 04:14 PM
  6. freestaterocker's Avatar
    It is a bit odd that they wouldn't reincarnate the best selling version...
    09-17-2012 05:12 PM
  7. LawnPaul's Avatar
    I always thought a branding for each carrier would be cool.
    Cyan for AT&T
    Red for Verizon
    Magenta for Tmobil
    Yellow for Sprint.
    Black, grey, white available on all carriers
    Find a place for a green one :)
    09-17-2012 05:44 PM
  8. txaggies07's Avatar
    That was only up for 1 frame. How the heck did you notice that.

    Two options.
    1. It is a hint
    2. The phones were renders and they just goofed on the color picker for a frame.
    09-17-2012 06:31 PM
  9. LawnPaul's Avatar
    That was only up for 1 frame. How the heck did you notice .
    i thought my video lagged for a second, the rewound it, And started to get excited. I sent in a tip to wpcentral earlier today about it. By the time I got off work, I saw The Verge had gotten a tip also and I was sad that Wp didn't get a post first. I'm kinda surprised they still haven't said anything about it.
    09-17-2012 06:38 PM
  10. sconrad308's Avatar
    In the video now there is no cyan. Only yellow with that screen from the app.
    09-17-2012 06:48 PM
  11. BotanicalStig's Avatar
    In the video now there is no cyan. Only yellow with that screen from the app.
    Pause it at 37 seconds, play-> pause real quick until you see it. It's hidden (possibly). If they do a cyan I'm not sure which color I'll pick. Ugh, too many choices Lol.
    09-17-2012 07:58 PM
  12. VagrantWade's Avatar
    Wow dude! Wtf? How did you even see this^^

    I think you might be right on this one! I can't imagine Nokia doing something like that without wanting it...

    If it's true: it's some kind of nice hint :)

    cyan 920 is a nobrainer in my opinion...
    He didn't spot it. It's been all over the internet since this morning.
    09-17-2012 10:26 PM
  13. Daakkon's Avatar
    they better release a cyan version, or im getting a white one.
    09-18-2012 08:08 AM
  14. X0LARIUM's Avatar
    2. The phones were renders and they just goofed on the color picker for a frame.

    That's what I also believe...
    09-18-2012 09:42 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD