1. manilabeans's Avatar
    I'm thinking of purchasing an unlocked Lumia 925 when it's released here in the Philippines but I haven't made up my mind on the color.

    Can you guys provide feedback on your own 925? How does the white fare against smudges and dirt? Is the black really as much of a fingerprint magnet as the video reviews on YouTube would suggest? I'm thinking of getting the grey one, but most people seem to like the black one. Any thoughts?
    08-11-2013 01:23 AM
  2. Laura Knotek's Avatar
    Wow! You're lucky to have a choice of colours. T-Mobile US only has it in white.
    08-11-2013 01:29 AM
  3. manilabeans's Avatar
    Yup, according to Nokia Philippines all three colors would be made available here. Although I would have happily traded that option in exchange for having the 32GB variant instead, lol.
    Laura Knotek likes this.
    08-11-2013 01:34 AM
  4. Laura Knotek's Avatar
    Yup, according to Nokia Philippines all three colors would be made available here. Although I would have happily traded that option in exchange for having the 32GB variant instead, lol.
    We don't have the 32GB variant in US either.
    08-11-2013 01:42 AM
  5. Firenze89's Avatar
    After a month and a half without any back cover, my white 925 is holding up really well.
    Smudges are very easy to clean the white color does a great job at ''hiding'' fingerprints.

    The only signs of aging are the rounded sides of the polycarb starting to look slightly shinier due to friction. That's something prone to happen with all three colors though.
    I don't find it bothering at all.
    08-11-2013 05:04 AM
  6. VinceGio's Avatar
    I'm getting a Grey one this upcoming week!
    I find Grey and Black to be the most sexy color for the L925.
    08-11-2013 12:59 PM
  7. manilabeans's Avatar
    The only signs of aging are the rounded sides of the polycarb starting to look slightly shinier due to friction. That's something prone to happen with all three colors though.
    I don't find it bothering at all.
    Yeah, I kinda expected that but I have faith enough on Nokia's anodizing process :D Although I think that kind of wear might look more prominent on the black and grey versions.

    So excited, I can't wait for the 19th. I hope to see the three colors on release day. I am partial to the grey but all three colors look so damn sexy I can't make up my mind, lol.
    08-11-2013 01:20 PM
  8. sinergy2k's Avatar
    I got black and it is a fingerprint magnet! I had a white lumia before this and it had no issues with fingerprints or dirt. I ended up getting the white wireless cover because the fingerprints were annoying me. Black does look good though (when it's clean) :P
    08-12-2013 01:14 AM
  9. manilabeans's Avatar
    I guess the black is out of the question then :( Manila weather tends to make my fingers more prone to leaving marks on such surfaces. With the feedback I've been getting I think the white might be a good option. It is very sexy looking. The only thing holding me back from getting one was the thought that it might become dirty looking too easily but people seem to agree that it's easy to clean so...
    08-12-2013 07:00 PM

Similar Threads

  1. Lumia 1020 vs Canon 7D
    By anon(5959407) in forum The Photography Lounge
    Replies: 11
    Last Post: 04-03-2015, 04:31 PM
  2. Nokia Lumia 720 Pakistani Users
    By Ather88 in forum Nokia Lumia 720
    Replies: 4
    Last Post: 08-18-2013, 05:30 AM
  3. Buy 925 now or wait 2-3 months for the 1020?
    By Amran Nagal in forum Nokia Lumia 1020
    Replies: 8
    Last Post: 08-13-2013, 10:42 AM
  4. Lumia Pusher Replacement
    By Martsicky in forum Applications
    Replies: 16
    Last Post: 08-12-2013, 04:51 PM
  5. my new lumia 920 is heated in back
    By pinturicchio_10 in forum Nokia Lumia 920
    Replies: 8
    Last Post: 08-11-2013, 07:43 PM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD