1. sahib lopez's Avatar
    you make me feel old

    Sent from my Nokia Lumia 1020 using Tapatalk
    oh come on ....you know it isn't by much:)
    02-09-2014 03:23 PM
  2. micallan_17's Avatar
    sooooo happy

    Sent from my Nokia Lumia 1020 using Tapatalk
    am sure you can take the other one :D
    02-09-2014 03:23 PM
  3. sahib lopez's Avatar
    no you won't

    Sent from my Nokia Lumia 1020 using Tapatalk
    youll never pass me !
    02-09-2014 03:23 PM
  4. sahib lopez's Avatar
    brb everyone !
    02-09-2014 03:23 PM
  5. hope4wp's Avatar
    wow you are really good at this :)
    thank you:)

    Sent from my Nokia Lumia 1020 using Tapatalk
    micallan_17 likes this.
    02-09-2014 03:24 PM
  6. hope4wp's Avatar
    well im off to eat :( just when I was having fun
    awwww! :'(

    Sent from my Nokia Lumia 1020 using Tapatalk
    02-09-2014 03:25 PM
  7. hope4wp's Avatar
    am sure you can take the other one :D
    i will take it lol

    Sent from my Nokia Lumia 1020 using Tapatalk
    02-09-2014 03:26 PM
  8. hope4wp's Avatar
    well if your happy that im not top anything well then ...I guess I should be happy :P
    You watch movies a lot :p

    Sent from my Nokia Lumia 1020 using Tapatalk
    02-09-2014 03:27 PM
  9. hope4wp's Avatar
    oh come on ....you know it isn't by much:)
    still I'm old



    Sent from my Nokia Lumia 1020 using Tapatalk
    02-09-2014 03:27 PM
  10. hope4wp's Avatar
    My city of lights :)

    Sent from my Nokia Lumia 1020 using Tapatalk
    Attached Thumbnails wp_ss_20140210_0001.png  
    02-09-2014 03:32 PM
  11. sahib lopez's Avatar
    awwww! :'(

    Sent from my Nokia Lumia 1020 using Tapatalk
    and im back :D !!
    02-09-2014 03:34 PM
  12. sahib lopez's Avatar
    You watch movies a lot :p

    Sent from my Nokia Lumia 1020 using Tapatalk
    well I do ..:P but if I was mad then nobody would talk to me :)
    02-09-2014 03:34 PM
  13. sahib lopez's Avatar
    still I'm old



    Sent from my Nokia Lumia 1020 using Tapatalk
    then again I don't act my age :P and that's a bad things because nobody takes me seriously
    02-09-2014 03:35 PM
  14. sahib lopez's Avatar
    My city of lights :)

    Sent from my Nokia Lumia 1020 using Tapatalk
    that's pretty :)
    hope4wp likes this.
    02-09-2014 03:35 PM
  15. sahib lopez's Avatar
    img_0141-1-.jpgI wanna show something that I drew a long time ago for my ex ... I thought I lost it but when I found it it got to me o.o
    02-09-2014 03:37 PM
  16. hope4wp's Avatar
    Si quererte es de locos....por supuesto, estoy loco..!! La la la

    Sent from my Nokia Lumia 1020 using Tapatalk
    02-09-2014 03:39 PM
  17. hope4wp's Avatar
    and im back :D !!
    i said awwww because mic went :(

    Sent from my Nokia Lumia 1020 using Tapatalk
    02-09-2014 03:40 PM
  18. sahib lopez's Avatar
    Si quererte es de locos....por supuesto, estoy loco..!! La la la

    Sent from my Nokia Lumia 1020 using Tapatalk
    XD lol so you said if love is for crazy people then for sure im crazy ....what song is that
    02-09-2014 03:40 PM
  19. hope4wp's Avatar
    well I do ..:P but if I was mad then nobody would talk to me :)
    Hmmm lol yeah that's right

    Sent from my Nokia Lumia 1020 using Tapatalk
    sahib lopez likes this.
    02-09-2014 03:40 PM
  20. sahib lopez's Avatar
    i said awwww because mic went :(

    Sent from my Nokia Lumia 1020 using Tapatalk
    oh ...I see ill just sit in a corner
    02-09-2014 03:40 PM
  21. hope4wp's Avatar
    then again I don't act my age :P and that's a bad things because nobody takes me seriously
    well....you're just jumpy :p

    Sent from my Nokia Lumia 1020 using Tapatalk
    sahib lopez likes this.
    02-09-2014 03:41 PM
  22. sahib lopez's Avatar
    Hmmm lol yeah that's right

    Sent from my Nokia Lumia 1020 using Tapatalk
    but If I was ebil then I would be known by everyone !
    02-09-2014 03:41 PM
  23. sahib lopez's Avatar
    well....you're just jumpy :p

    Sent from my Nokia Lumia 1020 using Tapatalk
    that too but I don't like being in my head a lot
    02-09-2014 03:41 PM
  24. hope4wp's Avatar
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_0141[1].JPG 
Views:	8 
Size:	265.5 KB 
ID:	56606I wanna show something that I drew a long time ago for my ex ... I thought I lost it but when I found it it got to me o.o
    that is super cute :')
    sahib lopez likes this.
    02-09-2014 03:43 PM
  25. hope4wp's Avatar
    XD lol so you said if love is for crazy people then for sure im crazy ....what song is that
    it suits you :p sirena i guess
    02-09-2014 03:44 PM
143,660 ... 12731274127512761277 ...

Similar Threads

  1. WC app: Can't log on?
    By Nogitsune Micah in forum Windows Central for Windows Phone - App Support
    Replies: 18
    Last Post: 10-23-2014, 06:53 AM
  2. Do you use HipChat? Tell them why you want a native app for Windows Phone
    By WindowsCentral.com in forum Windows Central News Discussion
    Replies: 0
    Last Post: 10-22-2014, 01:42 PM

Tags for this Thread

LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD