The Windows 10 April 2018 update has arrived! Get the new Dell XPS 15, starting at $999.99
  1. unstoppablekem's Avatar
    Now now!! Why are you crying?
    Mr Sahib is being mean!
    02-26-2014 11:54 AM
  2. sahib lopez's Avatar
    Name of the song please? :p it's blocked here must be a dirty video :p
    well its called leaving by jesse McCarthy :P
    02-26-2014 11:55 AM
  3. sahib lopez's Avatar
    Now now!! Why are you crying?
    WAIT!!! D: don't ask him hes lying
    02-26-2014 11:56 AM
  4. hope4wp's Avatar
    Mr Sahib is being mean!
    I'm gonna have to send him to the dark corner! :(
    unstoppablekem likes this.
    02-26-2014 12:01 PM
  5. hope4wp's Avatar
    well its called leaving by jesse McCarthy :P
    Attached Thumbnails wp_ss_20140226_0015.png  
    sahib lopez likes this.
    02-26-2014 12:03 PM
  6. sahib lopez's Avatar
    I'm gonna have to send him to the dark corner! :(
    but but but but :( why !!! i don't wanna go there ....nadia isn't there
    02-26-2014 12:03 PM
  7. sahib lopez's Avatar
    its not bad .....ok well the song isn't bad just the video is alittle provocative :/
    02-26-2014 12:04 PM
  8. hope4wp's Avatar
    WAIT!!! D: don't ask him hes lying
    02-26-2014 12:04 PM
  9. hope4wp's Avatar
    but but but but :( why !!! i don't wanna go there ....nadia isn't there
    Ebil Nadia is hiding there :p
    sahib lopez likes this.
    02-26-2014 12:05 PM
  10. hope4wp's Avatar
    My thumb came in between a door
    02-26-2014 12:05 PM
  11. sahib lopez's Avatar
    all i said that you told me to be nicer and i told him i don't have to super super nice and he started to cry
    02-26-2014 12:06 PM
  12. hope4wp's Avatar
    its not bad .....ok well the song isn't bad just the video is alittle provocative :/
    Well i have seen it :p i have the song too buahahaha
    02-26-2014 12:06 PM
  13. sahib lopez's Avatar
    Ebil Nadia is hiding there :p
    hmmmm well ok ! then :D its not bad then
    02-26-2014 12:06 PM
  14. sahib lopez's Avatar
    My thumb came in between a door
    does it hurt a lot o.o?
    02-26-2014 12:07 PM
  15. sahib lopez's Avatar
    Well i have seen it :p i have the song too buahahaha
    lol it made me think of that song just because well you put one of his songs up :P
    02-26-2014 12:07 PM
  16. sahib lopez's Avatar
    i have another one !
    hope4wp likes this.
    02-26-2014 12:08 PM
  17. hope4wp's Avatar
    all i said that you told me to be nicer and i told him i don't have to super super nice and he started to cry
    :| you had to provoke him?
    02-26-2014 12:23 PM
  18. hope4wp's Avatar
    does it hurt a lot o.o?
    yeah that's why I'm on from laptop...I can't feel my thumb!
    02-26-2014 12:24 PM
  19. hope4wp's Avatar
    lol it made me think of that song just because well you put one of his songs up :P
    thank you!
    sahib lopez likes this.
    02-26-2014 12:26 PM
  20. sahib lopez's Avatar
    :| you had to provoke him?
    no i didn't mean too im just being strait forward :P
    hope4wp likes this.
    02-26-2014 12:26 PM
  21. sahib lopez's Avatar
    yeah that's why I'm on from laptop...I can't feel my thumb!
    * pokes your arm* so not more poking :(
    hope4wp likes this.
    02-26-2014 12:27 PM
  22. sahib lopez's Avatar
    thank you!
    your welcome ...i think :P
    hope4wp likes this.
    02-26-2014 12:29 PM
  23. hope4wp's Avatar
    i have another one !
    lol hahahaha omg! I'm still laughing
    sahib lopez likes this.
    02-26-2014 12:30 PM
  24. hope4wp's Avatar
    no i didn't mean too im just being strait forward :P
    yeah right!
    02-26-2014 12:30 PM
  25. hope4wp's Avatar
    * pokes your arm* so not more poking :(
    well I can poke with my forefinger! :P
    02-26-2014 12:31 PM
142,743 ... 16071608160916101611 ...

Similar Threads

  1. WC app: Can't log on?
    By Nogitsune Micah in forum Windows Central for Windows Phone - App Support
    Replies: 18
    Last Post: 10-23-2014, 06:53 AM
  2. Do you use HipChat? Tell them why you want a native app for Windows Phone
    By WindowsCentral.com in forum Windows Central News Discussion
    Replies: 0
    Last Post: 10-22-2014, 01:42 PM

Tags for this Thread

LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD