1. sahib lopez's Avatar
    i probably won't add fuel to the fire by saying what i was going to say. :P
    I'll throw you back on the closet >.>
    03-04-2014 04:55 PM
  2. sahib lopez's Avatar
    Tomorrow i have to go to one of three piers with my assoholic class, All in the name of Year 9 Science
    I understood that ! :D
    03-04-2014 04:55 PM
  3. sahib lopez's Avatar
    This is way too sweet than what I was thinking :p
    >.< what were you thinking
    03-04-2014 04:56 PM
  4. hope4wp's Avatar
    Ummm I guess we'll just blame the damn thread!!
    03-04-2014 04:57 PM
  5. sahib lopez's Avatar
    Mardi-Gras!


    Sent from my Xbox One using WPCentral Forums
    A little late for that .....as always :P
    03-04-2014 04:57 PM
  6. sahib lopez's Avatar
    Ummm I guess we'll just blame the damn thread!!
    For once I have nothing to say D:
    03-04-2014 04:58 PM
  7. sahib lopez's Avatar
    I'm going to work on my second paragraph .......laters all again :P
    03-04-2014 04:59 PM
  8. micallan_17's Avatar
    hey guys, dropped by to say hi :D
    03-04-2014 05:03 PM
  9. sahib lopez's Avatar
    hey guys, dropped by to say hi :D
    sup mic.... I know nadia would like me to say hi to you too ...HIIII from nadia or something like that
    03-04-2014 05:40 PM
  10. sahib lopez's Avatar
    x.x I just noticed I got to pump out 4 essays in this month + a speech + read a book + study ...wtf D: to much work
    03-04-2014 05:41 PM
  11. unstoppablekem's Avatar
    A little late for that .....as always :P
    You realize it goes on for the whole day? Facepalm.


    Sent from my Xbox One using WPCentral Forums
    03-04-2014 06:22 PM
  12. sahib lopez's Avatar
    You realize it goes on for the whole day? Facepalm.


    Sent from my Xbox One using WPCentral Forums
    it was a reply because somebody already said it *facepalm* ;)
    03-04-2014 06:26 PM
  13. micallan_17's Avatar
    sup mic.... I know nadia would like me to say hi to you too ...HIIII from nadia or something like that
    am sure she would be excited lol, she always is :)
    03-04-2014 06:27 PM
  14. sahib lopez's Avatar
    I find it fascinating how the human ear works with headphone
    03-04-2014 06:27 PM
  15. sahib lopez's Avatar
    I don't know how this works but the music is just 1's and 0's and the electrical current passes through the metal part of the headphone jack thing and then those electrical signal signal travel through the wiring to reach the drivers that make the drivers shake, rattle and then to reach the ear drum that interprets the sound to reach the brain. I wonder that's how it works πŸ˜ƒ
    micallan_17 likes this.
    03-04-2014 06:32 PM
  16. sahib lopez's Avatar
    I should read more about it😈
    03-04-2014 06:39 PM
  17. micallan_17's Avatar
    Very interesting sahib
    sahib lopez likes this.
    03-04-2014 06:40 PM
  18. sahib lopez's Avatar
    Very interesting sahib
    I do wonder if that's how it works @_@
    03-04-2014 06:48 PM
  19. sahib lopez's Avatar
    am sure she would be excited lol, she always is :)
    I was talking to her but she fell asleep so I guess she will find out later :P
    03-04-2014 06:49 PM
  20. MSFTisMIA's Avatar
    x.x I just noticed I got to pump out 4 essays in this month + a speech + read a book + study ...wtf D: to much work
    Welcome to the club. You ain't seen strenuous workload yet until you get to grad school...πŸ˜“
    sahib lopez likes this.
    03-04-2014 07:00 PM
  21. sahib lopez's Avatar
    Welcome to the club. You ain't seen strenuous workload yet until you get to grad school...πŸ˜“
    idk how im going to do this I know I only have till the end of this month. so got to get on it I just have to figure out how 😡
    03-04-2014 07:02 PM
  22. sahib lopez's Avatar
    So im here sitting at wendys and there are 2 tvs both of them on. One has a fox and the other CNN and both of them have politician pointing the finger at the others about the whole Russian invading another country . I'm over here thinking well I don't really care but instead of just talk do something about instead of just pointing the finger :/
    03-04-2014 07:11 PM
  23. micallan_17's Avatar
    I do wonder if that's how it works @_@
    well if you keep on reading you will find out am sure
    sahib lopez likes this.
    03-04-2014 07:16 PM
  24. micallan_17's Avatar
    I was talking to her but she fell asleep so I guess she will find out later :P
    probably she will lol
    03-04-2014 07:17 PM
  25. sahib lopez's Avatar
    probably she will lol
    hmmm if I know her she will wake up at 10 πŸ˜ƒ
    03-04-2014 07:32 PM
145,797 ... 17191720172117221723 ...

Similar Threads

  1. WC app: Can't log on?
    By Nogitsune Micah in forum Windows Central for Windows Phone - App Support
    Replies: 18
    Last Post: 10-23-2014, 07:53 AM
  2. Do you use HipChat? Tell them why you want a native app for Windows Phone
    By WindowsCentral.com in forum Windows Central News Discussion
    Replies: 0
    Last Post: 10-22-2014, 02:42 PM

Tags for this Thread

LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD