Newport International Group Projects Tokyo Company: markedsanalyse

haillinemarqouxe

New member
Sep 8, 2014
1
0
0
Markedet analyse afsnit af din forretningsplan skal illustrere din branche og viden om markedet samt en af dine forskningsresultater og konklusioner. Dette afsnit er normalt pr?senteres efter beskrivelse af virksomheden.

Hvad skal medtages i dit Markedsanalyse

Industri Beskrivelse og Outlook - Beskriv din branche, herunder dens nuv?rende st?rrelse og historiske v?kstrate samt andre tendenser og karakteristika (fx stadie i livscyklussen, forventede v?kstrate). N?ste, en liste over de vigtigste kundegrupper inden for din branche.

Oplysninger om din m?lgruppe - Begr?ns din m?lgruppe til en h?ndterbar st?rrelse. Mange virksomheder beg?r den fejl at fors?ge at appellere til alt for mange m?l markeder. Forskning og omfatte f?lgende oplysninger om dit marked:

S?rkender - Hvad er de kritiske behov for dine potentielle kunder? Er disse behov er opfyldt? Hvad er demografien i gruppen, og hvor befinder de sig? Er der nogen s?sonbestemte eller cykliske indk?b tendenser, der kan p?virke din virksomhed?

St?rrelsen af den prim?re m?lgruppe - Ud over at st?rrelsen p? dit marked, hvilke data kan du medtage om de ?rlige k?b dit marked g?r i din branche? Hvad er den forventede v?kst i markedet for denne gruppe? For mere information, se vores markedsunders?gelser guide for tips og gratis offentlige ressourcer, der kan hj?lpe dig med at opbygge et marked profil.

Hvor meget markedsandel, kan du vinde? - Hvad er det procentvise markedsandel og antallet af kunder, du forventer at f? i et afgr?nset geografisk omr?de? Forklar logikken bag din beregning.

Priser og bruttoavance m?l - Definer din prisstruktur, bruttoavancer niveauer, og rabatten som du planl?gger at bruge.

N?r du medtager oplysninger om nogen af markedets fors?g eller forskningsunders?gelser du har fuldf?rt, skal du s?rge for kun at fokusere p? resultaterne af disse test. Alle andre oplysninger b?r medtages i till?gget.

Konkurrenceanalyse - Din konkurrencem?ssige analyse skal identificere din konkurrence ved produktsortiment eller service og markedssegment. Vurdere f?lgende karakteristika det konkurrencem?ssige landskab:

? markedsandel
? Styrker og svagheder
? Hvor vigtig er din m?lgruppe til dine konkurrenter?
? Er der nogen barrierer, der kan hindre dig som du indtaster p? markedet?
? Hvad er din chance for at komme ind p? markedet?
? Er der nogen indirekte eller sekund?re konkurrenter, der kan p?virke din succes?
? Hvilke hindringer for markedet, er der (fx skiftende teknologi, h?j investeringsomkostninger, manglende kvalitet personale)?

Lovgivningsm?ssige begr?nsninger - Medtag enhver kunde eller statslige lovkrav, der p?virker din virksomhed, og hvordan du vil overholde. Ogs? citere alle operationelle eller omkostningsm?ssige virkninger overensstemmelse proces vil have p? din virksomhed.

N?r du har gennemf?rt dette afsnit kan du g? videre til Organisation & Ledelse afsnit af din forretningsplan.
 

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
339,666
Messages
2,262,698
Members
428,763
Latest member
andrew7781