1. EMANUEL URIEL AVALOS's Avatar
    buenas noches quisiera un poco de alyuda tengo un lumia 520 con windons 8.1 y lo quise actualizar windows 10 y tengo un problema iso todo el proceso pero al fina me quedo los engranaje y no sale de hay como puedo hacer para que termine el proceso o restaurarlo a windows 8.1 y que arranque el telfono gracias
    08-06-2015 08:30 PM
  2. RumoredNow's Avatar
    [Translated]

by update failed

good evening would like a little alyuda I have a 520 with windons 8.1 lumia and wanted to update windows 10 and I have an iso problem throughout the process but to fine the gear I'm and not out of there as I do to the end of the process or restore it to windows 8.1 and that boot the phone thank you

I would reset my Lumia 520 with the Windows Phone Recovery Tool. It is the first tool on this page: FAQ - How can I recover/reset/restore my phone software? - Microsoft - USA

It will bring your phone to the last official version of 8.1 issued for your device.

[Translated]

Yo sera restablecer mi Lumia 520 con la herramienta de recuperacin de Windows Phone. Es la primera herramienta en esta pgina: FAQ - How can I recover/reset/restore my phone software? - Microsoft - USA

Que traer el telfono a la ltima versin oficial de 8.1 emitida para su dispositivo.
    08-06-2015 10:18 PM
  3. malvo26's Avatar
    Si tienes metida una tarjeta SD apaga el telfono, saca la tarjeta sd y vuelve a predenr el telfono. Esto debera solucionar tu problema. Al menos as fue para muchos.

Translation: If your phone has a SD card turn off the phone, take out the SD-card and turn the phone on again. That should solve your problem. At least it did for a lot of people.
    RumoredNow likes this.
    08-07-2015 10:21 AM