1. Windows Central Question's Avatar
    Hej

Det drejer sig om at jeg kan ikke forst at nr jeg har modt. et medieindhold pr. sms med en tone jeg gerne vil have som ringetone, str der i brugsanvisningen at man bare skal holde lydfilen nede og trykke gem som ringetone.

Det kan jeg ikke ? der str godt nok gem som ringetone i pop op vinduet men jeg kan ikke trykke p det hvad skyldes det ? er der noget jeg skal sl til ? hber meget at i kan hjlpe mig med det her inde p forhnd tusind tak.

Hi

It is about that I can't understand that when I have the receipt. a media content per sms with a tone I'd want as a ringtone, it says in the instructions that we just need to keep the sound down and tap Save as ringtone.

I can not? There are good enough save as a ringtone in the pop up window but I can not press on it what is it? is there anything I should look for? very much hope that you can help me with this stuff in advance thousand thanks.

Last edited by Guytronic; 12-29-2014 at 04:13 PM. Reason: Translation added
    12-29-2014 12:16 PM
  2. Carsten Belmark's Avatar
    Hej

Det drejer sig om at jeg kan ikke forst at nr jeg har modt. et medieindhold pr. sms med en tone jeg gerne vil have som ringetone, str der i brugsanvisningen at man bare skal holde lydfilen nede og trykke gem som ringetone.

Det kan jeg ikke ? der str godt nok gem som ringetone i pop op vinduet men jeg kan ikke trykke p det hvad skyldes det ? er der noget jeg skal sl til ? hber meget at i kan hjlpe mig med det her inde p forhnd tusind tak.
    Det er en Lumia 520
    12-29-2014 12:26 PM
  3. RumoredNow's Avatar
    Er din MMS konfigureret korrekt? Kan du se billeder nr sendt bu tekst?

Lave en web ransage nemlig "< navn p fragtmand > MMS indstillinger"

P telefonen: indstillinger > cellular + SIM > SIM-indstillinger > tilfje MMS APN >Srg for, at vrdierne er de samme som nr du gjorde web-sgning
    jmshub likes this.
    12-29-2014 01:00 PM
  4. jmshub's Avatar
    Gotta know Rumored, do you know Danish, or did you feed that through Google Translate?
    12-29-2014 01:06 PM
  5. RumoredNow's Avatar
    capture.jpg

jmshub likes this.
    12-29-2014 01:22 PM
  6. RumoredNow's Avatar
    Min rewards point er s lave, fordi jeg opbevare fik chancer for at vinde en Microsoft Band og jeg har ogs brugt nogle p en Sherri br rabat kode. Mmmmm brrene var god til jul.
    12-29-2014 01:25 PM
  7. Carsten Belmark's Avatar
    Hello

It is about that I can not understand that when I have met. a media content per. SMS with a tone I'd like as a ringtone, it says in the manual that you should just keep the audio file below and click save as ringtone.

I can not? which is good enough save as ringtone pop-up window but I can not touch it what caused it? is there anything I need to turn to? very much hope that in can help me with this stuff inside in advance thank you.

This is translated with google translate because I do not know English
    Guytronic likes this.
    12-29-2014 03:18 PM
  8. RumoredNow's Avatar
    Nogen sende ringetonen i SMS tekst?

Det gr det MMS p grund af den vedhftede fil. Hvis din MMS ikke er konfigureret,s du ikke kan downloade ringetonen. Det er derfor "Gem" ikke kan udnyttes.
    Scienceguy Labs likes this.
    12-29-2014 05:56 PM