Changing ringtones for sms?

  • Thread starter Windows Central Question
  • Start date
W

Windows Central Question

Hej

Det drejer sig om at jeg kan ikke forst? at n?r jeg har modt. et medieindhold pr. sms med en tone jeg gerne vil have som ringetone, st?r der i brugsanvisningen at man bare skal holde lydfilen nede og trykke gem som ringetone.

Det kan jeg ikke ? der st?r godt nok gem som ringetone i pop op vinduet men jeg kan ikke trykke p? det hvad skyldes det ? er der noget jeg skal sl? til ? h?ber meget at i kan hj?lpe mig med det her inde p? forh?nd tusind tak.

Hi

It is about that I can't understand that when I have the receipt. a media content per sms with a tone I'd want as a ringtone, it says in the instructions that we just need to keep the sound down and tap Save as ringtone.

I can not? There are good enough save as a ringtone in the pop up window but I can not press on it what is it? is there anything I should look for? very much hope that you can help me with this stuff in advance thousand thanks.

 
Last edited by a moderator:

Carsten Belmark

New member
Dec 29, 2014
2
0
0
Visit site
Hej

Det drejer sig om at jeg kan ikke forst? at n?r jeg har modt. et medieindhold pr. sms med en tone jeg gerne vil have som ringetone, st?r der i brugsanvisningen at man bare skal holde lydfilen nede og trykke gem som ringetone.

Det kan jeg ikke ? der st?r godt nok gem som ringetone i pop op vinduet men jeg kan ikke trykke p? det hvad skyldes det ? er der noget jeg skal sl? til ? h?ber meget at i kan hj?lpe mig med det her inde p? forh?nd tusind tak.

Det er en Lumia 520
 

RumoredNow

New member
Nov 12, 2012
18,134
0
0
Visit site
Er din MMS konfigureret korrekt? Kan du se billeder n?r sendt bu tekst?

Lave en web ransage nemlig "< navn p? fragtmand > MMS indstillinger"

P? telefonen: indstillinger > cellular + SIM > SIM-indstillinger > tilf?je MMS APN >S?rg for, at v?rdierne er de samme som n?r du gjorde web-s?gning
 

RumoredNow

New member
Nov 12, 2012
18,134
0
0
Visit site
Capture.JPG




 

RumoredNow

New member
Nov 12, 2012
18,134
0
0
Visit site
Min rewards point er s? lave, fordi jeg opbevare fik chancer for at vinde en Microsoft Band og jeg har ogs? brugt nogle p? en Sherri b?r rabat kode. Mmmmm b?rrene var god til jul.
 

Carsten Belmark

New member
Dec 29, 2014
2
0
0
Visit site
Hello

It is about that I can not understand that when I have met. a media content per. SMS with a tone I'd like as a ringtone, it says in the manual that you should just keep the audio file below and click save as ringtone.

I can not? which is good enough save as ringtone pop-up window but I can not touch it what caused it? is there anything I need to turn to? very much hope that in can help me with this stuff inside in advance thank you.

This is translated with google translate because I do not know English
 

RumoredNow

New member
Nov 12, 2012
18,134
0
0
Visit site
Nogen sende ringetonen i SMS tekst?

Det g?r det MMS p? grund af den vedh?ftede fil. Hvis din MMS ikke er konfigureret,s? du ikke kan downloade ringetonen. Det er derfor "Gem" ikke kan udnyttes.
 

Members online

Forum statistics

Threads
323,305
Messages
2,243,606
Members
428,055
Latest member
DrPendragon